torsdag 10 januari 2008

Direkt från Henry Stromlins presskonferens.


- Direkt från Fairbanks Hotel, London -
Vi rapporterar direkt från det nystartade EBR-stallets presskonferens i London.
- Mr Stromlin är det nu klart vilken bil ni ska köra nästa säsong, press, fans, ja stora delar av racingvärlden har faktiskt väntat - vilken bil blir det?
- Jag har länge övervägt olika alternativ men till slut bestämt mig för en Shelby Cobra Daytona Coupé . Fabriken gav mig ett fint erbjudnade och jag kommer att ställa upp med ett helt nytt stall - English Bullet Racing (EBR). Vi räknar med att bli en maktfaktor inom sporten.
- Men Mr Stromlin...Ett helt nytt stall? Är inte det lite väl vågat? Vem står för finansierngen?
- Mina finansiärer vill inte skylta med sina namn än så länge innan alla avtal är skrivna, men de vill se resultat - och jag kommer att leverera.
- Mr Stromlin, vilka blir era största konkurenter i serien?
- I dagsläget ser startfältet inte alltför imponerande ut, så jag ser mig själv som en förare man kan satsa några pund på.
.........

Inga kommentarer: